Najnowsze Wpisy

linkologia.pl spis.pl

Dziękuję

Dziękuję za Twój uśmiech,
otwarte okno Twego istnienia,

Dziękuję za Twe spojrzenie,
zwierciadło Twojej uczciwości.

Dziękuję za Twoje łzy,
które są znakiem,
że dzielisz radość lub smutek.

Dziękuję za Twoją rękę,
zawsze wyciągniętą,
aby dać lub otrzymać.

Dziękuję za Twoje objęcia,
które jest szczerą gościną
twojego serca.

Dziękuję za Twoje słowo,
wyraz tego, co kochasz,
i w czym pokładasz nadzieję.

Dziękuję, że Jesteś.

chyba nie musze nic wiecej dodawac ..................................

natalkakras : :

linkologia.pl spis.pl

zakladajac tego bloga prawie wcale nie myslalam!powod jest prosty-piwo.

 

 

                                  Moj Alfabet(ulozylam go zebyscie sie czegos o mnie dowiedzieli)

 

                                                 A    jak      Anioł Chcialabym czyims byc....

                                                                   Alkohol –BARDZO ale to BARDZO wazna rzecz w moim życiu

                                                 B    jak      Buziaczek Lubie je dostawac!

                                                                  Bartnik(plastik)uwielbiam sie z nim klocic

                                                                  Black Sofia (czarna Zocha;)moja kochana babcia

                                                 C    jak      Ciuchy Kocham je!

                                                                   Czas-zawsze mam go zamalo

                                                                   Czekolada (widac po mnie)

                                                 D    jak      dyskoteki uwielbiam je!

                                                                  dom-moja przystan

                                                 E    jak      egoizm coś czego nieznosze

                                                 F    jak      fotografie zawsze na nich brzydko wychodze!

                                                G    jak      geografia-przedmiot,ktorego uczy pierdolniety                      nauczyciel(czyt.zboczuch)

                                                                 Gandzia-nigdy wiecej…..

                                                                 gwiazdy-uwielbiam sie w nie gapic!

                                                H   jak     hip-hop i nie zmienia sie nic;)

                                                I     jak    Irlandia-"Wciaz kocham Cie jak Irlandie"

                                                               Ignacy Jan Krasnodębski mój najukochanszy(jedyny bratanek)

                                               J     jak     Juratka (co roku jezdze tam z mama) 

                                               K    jak     Komóra nie mogę bez niej zyc!

                                                                Kuzyneczki-dwie laseczki io moje najukochansze przyjaciolki     kocham  was mocno i pozdrawiam!

                                               L     jak     lody-Najlepsze w czestochowie;)

                                                                lato(wspaniala pora roku)

                                               Ł     jak     łzy-moje najczesciej smutku

                                               M    Jak    milość  (fajnawy serial;))a tak powaznie to piekne uczucie!

                                               N    jak     net-suuuuper rzecz

                                               O    jak    

                                               P     jak    przyjaciel.dobrzejest mieć kogoś takiego..(ja mam wielu)

                                                                Papieroski-staram się ograniczac…

                                               

                                               R     jak    róże(moje ukochane kwiatki

 

                                                                Różowy-fajnawy kolorek;)(szkoda że u nas w szkole nie można mieć różowych ciuszkow!

 

                                                                Rowiska(nic dodac nic ując!)

 

                                               S     jak     szkola  (fajna jest nasza ,no nie?;))

                                                               

                                                                Siatkówka (bez komentarza);)

 

                                               Ś     jak    śmierć(chciałabym umrzec szynko i bezbolesnie

 

                                               T     jak    trawa,fajnie się po niej biega,szczególnie boso

         

                                               U     jak    UKS

 

                                               W    jak     wakacje (kolonie,wyjazd z rodzicami,ROWISKA!)

        

                                                                 WęgrówJ Moja wieś kochana!

 

                                                                  Wesela całkiem przyjemna sprawa;0

                                                         

                                                                  Wariatka-to ja????????????

        

                                                                   Wypadek-niezycze nikomu ,aby wpadl pod samochod,a raczej na!!!!!!!!;)

       

                                              Z     jak          zdrowie-już wiem,ze jest nie pzecenione

 

                                                                     ZMBG-zawsze moxe być gorzej!

               

                                                                     Ziomki-jestescie bardzo wazna czescia mojego życia!Kocham was i niemogę bez Was życ!!!(nie wymieniam bo zadumo was jest!!np.znajomi z ROWISK,WĘGROWA,JURATY,HISZPANI,SŁOWACJIitp.);)

 

                                               Ż     jak      Zycie-chce je przejść jak najlepiej!

                  

                                                                  Żal-beznadziejne uczucie……..

 

Pamiętajcie że zawsze będę z wami w tych trudnych i tych zabawnych momentach naszego życia………Kocham i pozdrawiam Natalia!

                                          

 

natalkakras : :

linkologia.pl spis.pl


Jeśli któregoś dnia poczujesz, że chce Ci się płakać. Zadzwoń do mnie...
Nie obiecuję, że Cię rozbawię, ale mogę płakać razem z Tobą...

Jeśli któregoś dnia zapragniesz uciec, nie bój się do mnie zadzwonić...
Nie obiecuję, że Cię zatrzymam, ale mogę pobiec z Tobą...

Jeśli któregoś dnia nie będziesz chciał nikogo słuchać. Zadzwoń do mnie....
Obiecuję być wtedy z Tobą i obiecuję być cicho...

Ale jeśli któregoś dnia zadzwonisz i nikt nie odbierze...
Przybiegnij do mnie bardzo szybko. Mogę Cię wtedy potrzebować...

twój przyjaciel

 

 

Dziekuje,ze zawsze moge na was liczyc!Za to że pomagacie mi w trudnych momentach i cieszycie sie ze mna w tych pieknych momentach mojego zycia!Chłopaki dzieki za piwo i zajebista rozmowe!!!!!!Pamiętajcie ze zawsze mozna na mnie polegac!!!!!!!!!!!!



natalkakras : :

Siedze i mysle............ Komentarze (0)
13. grudnia 2003 21:45:00
linkologia.pl spis.pl

Mieszkamy w takiej norze zabitej dechami,a potrafimy tak dobrze sie bawic!Może beda w tej notce glupoty ale po paru piwkach to normalka!Dziekuje Wiktorowi,Spalonemu,Michalowi K,Sebastianowi S i mojej Madzi za to ze dzisiejszy zien byl wspanialy!

natalkakras : :

moja pierwsza notka........... Komentarze (3)
13. grudnia 2003 21:29:00
linkologia.pl spis.pl

Dlugo zastanawialam sie nad tym czy zaklozyc tego bloga....Zrobiłam to ze wzgledu na moich kolegow ktorzy czaly czas maja domnie jakiespytania!;)pozdroofki dla wszystkich KOCHAM WAS

natalkakras : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930311234

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

w-bawialni | electric24 | pyszotka | alleniverson | ally | Mailing